WARUNKI ZWROTU / REKLAMACJA TOWARU

Naszym priorytetem jest ochrona i zabezpieczenie praw konsumentów oraz utrzymanie zadowolenia klientów na jak najwyzszym poziomie.

Wszelkie problemy klientów, które moga powstawac w wyniku nabycia wadliwego lub uszkodzonego produktu / towaru rozwiazujemy na biezaco.

Po dokonaniu zakupu na stronie www.wolneskarpety.pl kazdy towar, który posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem podlega zwrotowi (reklamacji) na koszt sprzedawcy.

W przypadku, gdy reklamowany towar nie bedzie posiadal wskazanych wad, twoja reklamacja nie bedzie przyjeta. W takim przypadku pracownik naszej firmy natychmiast skontaktuje sie z Toba. 

Wszelkie czynnosci oraz decyzje bezposrednio zwiazane z reklamacja sa podejmowane w ciagu 14 dni roboczych.

Jesli towar jest zakupiony na raty, sprzedawca wykonuje zwrot srodków w wysokosci pelnej wartosci towaru na karte kredytowa klienta.

Przy reklamacjach koszty pierwszej wysylki zawsze ponosi sprzedawca, ale kazda  nastepna taka wysylka kosztuje 6 PLN.

Pamietaj, ze kazdy reklamowany produkt / towar, który jest bez etykiety, nosi slady uzytkowania lub ma uszkodzone elementy nie zostanie zakwalifikowany do zwrotu. Kazdy taki produkt zostanie odeslany z powrotem na koszt kupujacego (nabywcy).

 

FAKTURA TOWARU, KTÓRY JEST DO ZWROTU (razem ze wszystkimi egzemplarzami)

Do odsylanego towaru nalezy dolaczyc kompletna fakture. Przed rozpoczeciem procedury reklamacyjnej, nalezy wypelnic specjalny formularz zwrotu / wymiany towaru, który znajduje sie na odwrocie faktury. Przy wymianach towaru nalezy wskazac towar / produkt, z którym bedzie zrealizowana wymiana. Jesli faktura reklamowanego towaru zostala wystawiona na firme, to przy odsylaniu towaru nalezy dolaczyc taka fakture. Zostanie tez wystawiona osobna faktura reklamacyjna.

 

O INNYCH WARUNKACH ORAZ OPLATACH ZA PRZESYLKE ZWROTNA

Nasza firma zobowiazuje sie pokryc koszty wysylki reklamowanego towaru, jezeli jest on odeslany do nas poprzez firme przewozowa DPD Polska  Sp zo.o. 

Jezeli zwrot lub wymiana towaru wynika z bledu kupujacego lub jego dobrowolnej checi, wymiana lub zwrot towaru odbedzie sie na koszt kupujacego.

Wszczecie postepowania reklamacyjnego nastapi w dniu otrzymania reklamowanego towaru, jezeli towar ten bedzie spelniac okreslone warunki zwrotu zakupów.

Przed odebraniem przesylki zawsze sprawdz, czy nie ulegla  uszkodzeniu w transporcie. Jezeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnetrzne, zalecamy odmówienie przyjecia przesylki.

Przyjecie przesylki bez zastrzezen powoduje wygasniecie roszczen z tytulu ubytku lub uszkodzenia.

Zwrot srodków w ramach reklamacji odbywa sie w ciagu 4 dni roboczych.

Jesli przy zakupie wiecej niz jednej sztuki produktu oraz zwrocie wiecej niz  jednej sztuki towaru zostal udzielony rabat, to ten rabat zostanie podzielony na kazda sztuke w zamówieniu.

 

ODSYLANIE REKLAMOWANEGO TOWARU

W przypadku reklamacji, towar nalezy odeslac do nas jedynie za posrednictwem DPD  Polska Sp zo.o. 

Zwroty, które beda wykonywane za posrednictwem innych firm przewozowych nie beda przyjmowane.

Reklamowany towar musi byc odeslany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudelku lub opakowaniu.

Reklamowany towar z uszkodzonym pudelkiem lub opakowaniem nie podlega zwrotowi.

Przy odsylaniu reklamowanego towaru, prosimy dolaczyc równiez oryginalna fakture (wszystkie kopie) oraz podanie, które bedzie zawieralo przyczyne zwrotu. Informacje na temat przyczyny zwrotu towaru mozna tez podac na odwrocie faktury.

Jesli reklamowany towar bedzie posiadal wady fabryczne, to zwrot towaru odbedzie sie na koszt naszej firmy.

W pozostalych przypadkach zwrot towaru odbedzie sie na koszt kupujacego.