CZESTO ZADAWANE PYTANIA

1. Czy jestem w stanie zmienic kod towaru / produktu?

Zmiany kodu towaru mozna dokonac  w przypadku, gdy towar ten jest w naszym posiadaniu.

2. Co mam zrobic, jesli chce dokonac zwrotu  zakupionego towaru?

Zwrotu  nalezy dokonac w ciagu 7 dni od otrzymania zamówionego towaru. Zwrotu zakupionego towaru wraz z oryginalna faktura  (dolaczyc wszystkie kopie)  i informacja o przyczynie zwrotu, która mozna podac na odwrocie faktury nalezy odeslac  z powrotem do nas za posrednictwem DPD Polska Sp zo.o. na koszt naszej firmy. Towar musi byc w stanie nieuzywalnym i nieuszkodzonym.

Zwrot kosztów towaru odbywa sie  po dotarciu reklamowanego towaru do naszego sklepu. Tu, po sprawdzeniu towaru pod wzgledem zgodnosci z warunkami zwrotu, wykonujemy zwrot srodków na karte kredytowa klienta. W zaleznosci od banku, zwracane srodki docieraja  na konto klienta w ciagu 5-7 dni roboczych.

3. Jaki jest okres zwrotu?

Czlonkowie serwisu „wolne skarpety” maja 7 dni na „odstapienie od umowy zawartej na odleglosc  bez podania przyczyny”. Zgodnie z ustawa  o prawach konsumenta prawnie zostaly ustalone 7 dni na dokonanie zwrotu zamówionych towarów.

4. Jaki towar / produkt moze byc zakwalifikowany do zwrotu?

Zwracany towar musi byc w stanie nieuzywalnym i nieuszkodzonym, w przeciwnym razie nie bedzie przyjmowany przez sprzedawce.

5. Na jaki adres mam wyslac towar, który zostal zakwalifikowany do zwrotu?

Nasz adres: Wolne Skarpetki Sp z. o.o ul. Bukowiecka 92, 03-893 Warszawa

6. Kto ponosi koszty przesylki przy zwrocie towaru?

Koszty przesylki przy zwrocie towaru pokryje sprzedawca.

7. Co mam zrobic jesli towar, który juz otrzymalem jest z defektem?

Po pierwsze, przepraszamy za wysylke wadliwego towaru. W przypadku, gdy towar jest dostepny w magazynie, dokonamy natychmiastowej wymiany towaru. W przypadku, gdy towar nie jest dostepny w magazynie, Twoje wplacone srodki zostana zwrócone do Ciebie.

8. Jaki jest koszt przesylki?

Koszt wysylki zamówien, których wartosc nie przekracza 30 zl wynosi 10 zl. W przypadku zamówien powyzej 30 zl wysylka jest darmowa. Wyjatkiem jest oplata wynoszaca 3 zl, naliczana dla zamówien oplacanych przy odbiorze.

9. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 1-3 dni robocze. Przesylka zostanie dostarczona pod wskazany adres w godzinach pracy od 09:00 do 17:00.

10. Gdzie moge kierowac moje uwagi i propozycje dotyczace funkcjonowania serwisu?

Wszelkie uwagi oraz propozycje dotyczace funkcjonowania naszego serwisu prosimy wysylac na adres e-mail: info@wolneskarpety.pl