1. Czy jestem w stanie zmienic kod towaru / produktu?
Zmiany kodu towaru mozna dokonac w przypadku, gdy towar ten jest w naszym posiadaniu.
2. Co mam zrobic, jesli chce dokonac zwrotu zakupionego towaru?
Zwrotu nalezy dokonac w ciagu 7 dni od otrzymania zamówionego towaru. Zwrotu zakupionego towaru wraz z oryginalna faktura (dolaczyc wszystkie kopie) i informacja o przyczynie zwrotu, która mozna podac na odwrocie faktury nalezy odeslac z powrotem do nas za posrednictwem UPS Polska Sp zo.o. na koszt naszej firmy. Towar musi byc w stanie nieuzywalnym i nieuszkodzonym.
Zwrot kosztów towaru odbywa sie po dotarciu reklamowanego towaru do naszego sklepu. Tu, po sprawdzeniu towaru pod wzgledem zgodnosci z warunkami zwrotu, wykonujemy zwrot srodków na karte kredytowa klienta. W zaleznosci od banku, zwracane srodki docieraja na konto klienta w ciagu 5-7 dni roboczych.
3. Jaki jest okres zwrotu?
Czlonkowie serwisu „wolne skarpety” maja 7 dni na „odstapienie od umowy zawartej na odleglosc bez podania przyczyny”. Zgodnie z ustawa o prawach konsumenta prawnie zostaly ustalone 7 dni na dokonanie zwrotu zamówionych towarów.
4. Jaki towar / produkt moze byc zakwalifikowany do zwrotu?
Zwracany towar musi byc w stanie nieuzywalnym i nieuszkodzonym, w przeciwnym razie nie bedzie przyjmowany przez sprzedawce.
5. Na jaki adres mam wyslac towar, który zostal zakwalifikowany do zwrotu?
Nasz adres: Wolne Skarpetki Sp z. o.o Ksiedza Teodora Zaganczyka 20A 05-230 Koblyka Warszawa
6. Kto ponosi koszty przesylki przy zwrocie towaru?
Koszty przesylki przy zwrocie towaru pokryje sprzedawca.
7. Co mam zrobic jesli towar, który juz otrzymalem jest z defektem?
Po pierwsze, przepraszamy za wysylke wadliwego towaru. W przypadku, gdy towar jest dostepny w magazynie, dokonamy natychmiastowej wymiany towaru. W przypadku, gdy towar nie jest dostepny w magazynie, Twoje wplacone srodki zostana zwrócone do Ciebie.
8. Jaki jest koszt przesylki?
Koszt wysylki zamówien, których wartosc nie przekracza 80 zl wynosi 10 zl. W przypadku zamówien powyzej 80 zl wysylka jest darmowa. Wyjatkiem jest oplata wynoszaca 3 zl, naliczana dla zamówien oplacanych przy odbiorze.
9. Informacje o przelewie bankowym?
Bank Millennium
PL12116022020000000459286567
10. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 1-3 dni robocze. Przesylka zostanie dostarczona pod wskazany adres w godzinach pracy od 09:00 do 17:00.
11. Gdzie moge kierowac moje uwagi i propozycje dotyczace funkcjonowania serwisu?
Wszelkie uwagi oraz propozycje dotyczace funkcjonowania naszego serwisu prosimy wysylac na adres e-mail: info@wolneskarpetki.pl