CZESTO ZADAWANE PYTANIA

1. Czy jestem w stanie zmienic kod towaru / produktu?

Zmiany kodu towaru mozna dokonac  w przypadku, gdy towar ten jest w naszym posiadaniu.

2. Co mam zrobic, jesli chce dokonac zwrotu  zakupionego towaru?

Zwrotu  nalezy dokonac w ciagu 7 dni od otrzymania zamówionego towaru. Zwrot zakupionego towaru wraz z oryginalna faktura  (dolaczyc wszystkie kopie)  i informacje  o przyczynie zwrotu, która mozna podac na odwrocie faktury nalezy odeslac  z powrotem do nas za posrednictwem DPD Polska Sp zo.o. na koszt naszej firmy. Towar musi byc w stanie nieuzywalnym i nieuszkodzonym.

Zwrot kosztów towaru odbywa sie  po dotarciu reklamowanego towaru do naszego sklepu. Tu, po sprawdzeniu towaru pod wzgledem zgodnosci z warunkami zwrotu, wykonujemy zwrot srodków na karte  kredytowa klienta. W zaleznosci od banku, zwracane srodki docieraja  na konto klienta w ciagu 5-7 dni roboczych.

3. Jaki jest okres zwrotu?

Czlonkowie serwisu „wolne skarpety” maja 7 dni na „odstapienie od umowy zawartej na odleglosc  bez podania przyczyny”. Zgodnie z ustawa  o prawach konsumenta prawnie zostaly ustalone 7 dni na dokonanie zwrotu zamówionych towarów.

4. Jaki towar / produkt moze byc  zakwalifikowany do zwrotu?

Zwracany towar musi byc w stanie nieuzywalnym i nieuszkodzonym, w przeciwnym razie nie bedzie przyjmowany przez sprzedawce.

5. Na jaki adres mam wyslac  towar, który zostal zakwalifikowany do zwrotu?

Nasz adres: Breezy Sp.z o.o ul. Nadrzeczna 7a lok.C 125  05-552 Wólka Kosowska 

6. Kto ponosi koszty przesylki przy zwrocie towaru?

Koszty przesylki przy zwrocie towaru pokryje sprzedawca.

7. Co mam zrobic jesli towar, który juz  otrzymalem jest z defektem?

Po pierwsze, przepraszamy za wysylke wadliwego towaru. W przypadku, gdy towar jest dostepny w magazynie, to wykonamy natychmiastowej  wymiany towaru. Jesli towar nie jest dostepny w magazynie, to wtedy Twoje wplacone srodki zostana zwrócone do Ciebie.

8. Jaki jest koszt przesylki?

Jesli zamówienie towaru zostalo dokonane na naszym serwisie przy uzyciu karty kredytowej lub przelewem, to przesylka towaru bedzie kosztowala 4 PLN.

9. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 1-2 dni robocze. Przesylka zostanie dostarczona pod wskazany przez  adres w godzinach pracy od 09:00 do 18:00 (w dni powszednie i soboty).

10. Gdzie moge kierowac moje uwagi i propozycje dotyczace funkcjonowania serwisu?

Wszelkie swoje uwagi i propozycje dotyczace funkcjonowania naszego serwisu prosimy wysylac na adres e-mail: info@wolneskarpety.pl