WARUNKI ZWROTU / REKLAMACJA TOWARU

Naszym priorytetem jest ochrona i zabezpieczenie praw konsumentów oraz utrzymanie zadowolenia klientów jak na najwyższym poziomie.

Wszystkie niezadowolenia i problemy klientów, które mogą powstawać w wyniku nabycia wadliwego lub uszkodzonego produktu / towaru w naszej firmie są oceniane i rozwiązywane na bieżąco.   

Po dokonaniu zakupu na stronie www.wolneskarpety.pl każdy towar, który posiada wady  fabryczne lub jest niezgodny z opisem podlega zwrotowi (reklamacji) na koszt sprzedawcy.

W przypadku, gdy reklamowany towar nie będzie posiadał wskazanych wad, to twoja reklamacja nie będzie przyjęta i wtedy pracownik naszej firmy natychmiast skontaktuje sie z Tobą. 

Wszystkie czynności  i decyzje bezpośrednio związane z reklamacją są podejmowane w ciagu 14 dni roboczych.

Jeśli towar jest zakupiony na raty, to sprzedawca wykonuje zwrot srodków o pełnej wartości towaru na kartę kredytową klienta.

Spłata rat w ramach reklamacji jest wykonywana przez twój bank z twojego rachunku bankowego.

Przy reklamacjach koszty pierwszej wysyłki zawsze ponosi sprzedawca, ale każda  nastepna taka wysyłka kosztuje 6 PLN.

Pamiętaj, że każdy reklamowany produkt / towar, który jest bez etykiety, nosi ślady użytkowania lub ma uszkodzone elementy nie zostanie zakwalifikowany do zwrotu. Kazdy taki produkt zostanie odesłany z powrotem na koszt kupujacego (nabywcy).

 

FAKTURA TOWARU, KTÓRY JEST DO ZWROTU (razem ze wszystkimi egzemplarzami)

Do odsyłanego towaru należy dołączyć kompletną fakturę. Przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej, należy wypełnić specjalny formularz zwrotu / wymiany towaru, który znajduje się na odwrocie faktury. Przy wymianach towaru należy wskazać towar / produkt, z którym będzie zrealizowana wymiana. Jeśli faktura reklamowanego towaru została wystawiona na firmę, to przy odsyłaniu towaru należy dołączyć taką  fakturę. Zostanie też wystawiona osobna faktura reklamacyjna.

 

O INNYCH WARUNKACH ORAZ OPŁATACH ZA PRZESYLKĘ  ZWROTNĄ

Nasza firma zobowiazuje się pokryć koszty wysyłki reklamowanego towaru, jeżeli jest on odesłany do nas poprzez firmę przewozową DPD Polska  Sp zo.o. 

Jeżeli zwrot lub wymiana towaru wynika z błędu kupujacego lub jego dobrowolnej chęci, wymiana lub zwrot towaru odbędzie się  na koszt kupującego.

Wszczęcie postępowania reklamacyjnego nastąpi w dniu otrzymania reklamowanego towaru, jeżeli towar ten będzie spełniać  określone warunki zwrotu zakupów.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa  uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki.

Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń  powoduje wygaśniecie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia.

Zwrot środków w ramach reklamacji odbywa się  w ciagu 4 dni roboczych.

Zwrot środków w ramach reklamacji jest wykonywany na kartę  kredytową w ciagu 4 dni roboczych.

Jeśli przy zakupie więcej niż jednej sztuki produktu oraz zwrocie więcej niż  jednej sztuki towaru został udzielony rabat, to ten rabat zostanie podzielony na każdą sztukę  w zamówieniu.

 

 ODSYŁANIE REKLAMOWANEGO TOWARU

W przypadku reklamacji, towar należy odesłac do nas jedynie za posrednictwem DPD  Polska Sp zo.o. 

Zwroty, które będą wykonywane za pośrednictwem innych firm przewozowych nie będą przyjmowane.

Reklamowany towar musi być odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym pudełku lub opakowaniu.

Reklamowany towar z uszkodzonym pudełkiem lub opakowaniem nie podlega zwrotowi.

Przy odsyłaniu reklamowanego towaru, prosimy dołączyć   też  oryginalną fakturę  (wszystkie kopie) oraz podanie, które będzie zawierało przyczynę zwrotu. Informacje na temat przyczyny zwrotu towaru można też podać  na odwrocie faktury.

Jeśli reklamowany towar będzie posiadał fabryczne wady, to zwrot towaru odbędzie się na koszt naszej firmy.

W pozostałych przypadkach zwrot towaru odbędzie się na koszt kupującego.