CZESTO ZADAWANE PYTANIA

1. Czy jestem w stanie zmienić kod towaru / produktu?

Zmiany kodu towaru można dokonać  w przypadku, gdy towar ten jest w naszym posiadaniu.

2. Co mam zrobić, jeśli chce dokonać zwrotu  zakupionego towaru?

Zwrotu  należy dokonać w ciągu 7 dni od otrzymania zamówionego towaru. Zwrot zakupionego towaru wraz z oryginalną fakturą  (dołączyć wszystkie kopie)  i informacje  o przyczynie zwrotu, którą można podać na odwrocie faktury należy odesłać  z powrotem do nas za posrednictwem DPD Polska Sp zo.o. na koszt naszej firmy. Towar musi być w stanie nieużywalnym i nieuszkodzonym.

Zwrot kosztów towaru odbywa się  po dotarciu reklamowanego towaru do naszego sklepu. Tu, po sprawdzeniu towaru pod względem zgodności z warunkami zwrotu, wykonujemy zwrot środków na kartę  kredytową klienta. W zależności od banku, zwracane środki docierają  na konto klienta w ciagu 5-7 dni roboczych.

3. Jaki jest okres zwrotu?

Członkowie serwisu „wolne skarpety” mają 7 dni na „odstapienie od umowy zawartej na odleglość  bez podania przyczyny”. Zgodnie z ustawą  o prawach konsumenta prawnie zostały ustalone 7 dni na dokonanie zwrotu zamówionych towarów.

4. Jaki towar / produkt może być  zakwalifikowany do zwrotu?

Zwracany towar musi być w stanie nieużywalnym i nieuszkodzonym, w przeciwnym razie nie będzie przyjmowany przez sprzedawcę.

5. Na jaki adres mam wysłać  towar, który został zakwalifikowany do zwrotu?

Nasz adres: Breezy Sp.z o.o ul. Nadrzeczna 7a lok.C 125  05-552 Wólka Kosowska 

6. Kto ponosi koszty przesyłki przy zwrocie towaru?

Koszty przesyłki przy zwrocie towaru pokryje sprzedawca.

7. Co mam zrobić jeśli towar, który już  otrzymałem jest z defektem?

Po pierwsze, przepraszamy za wysyłke wadliwego towaru. W przypadku, gdy towar jest dostępny w magazynie, to wykonamy natychmiastowej  wymiany towaru. Jeśli towar nie jest dostępny w magazynie, to wtedy Twoje wpłacone środki zostaną zwrócone do Ciebie.

8. Jaki jest koszt przesyłki?

Jeśli zamówienie towaru zostało dokonane na naszym serwisie przy użyciu karty kredytowej lub przelewem, to przesyłka towaru będzie kosztowała 4 PLN.

9. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 1-2 dni robocze. Przesyłka zostanie dostarczona pod wskazany przez  adres w godzinach pracy od 09:00 do 18:00 (w dni powszednie i soboty).

10. Gdzie mogę kierować moje uwagi i propozycje dotyczące funkcjonowania serwisu?

Wszelkie swoje uwagi i propozycje dotyczące funkcjonowania naszego serwisu prosimy wysylac na adres e-mail: info@wolneskarpety.pl