ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

W naszym sklepie internetowym masz prawo do anulowania lub rezygnacji z zamówienia.

W celu anulowania zlożonego zamówienia bardzo prosimy o kontakt z Biurem Obslugi Klienta.

Rezygnacje, które będą  skladane za pośrednictwem e-mail poczty mogą zająć  znacznie więcej czasu.

W ramach rezygnacji z zamówienia, wpłacone środki klienta zostaną w pełni zrekompensowane tylko wtedy, gdy towar nie został jeszcze przekazany do przewozu.

Jeśli towar został  przekazany firmie spedycyjnej,  to wpłacone środki klienta zostaną  zrekompensowane po odliczeniu kosztów za przesyłke.

Rezygnację  zawsze lepiej składać   przed wysyłką zamówionego towaru.

Istnieje również możliwość  wycofania przesyłki, jeśli towar nie został jeszcze wyłany przez firmę przewozową.

W celu uzyskania bardziej szczególowej informacji na temat anulowania zamówień, prosimy o kontakt z Biurem Obslugi Klienta